Kb1 kabel diagnostyczny vag com vw audi skoda seat

  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie

Kb1 kabel diagnostyczny vag com vw audi skoda seat

Ilość
27,36 zł
Obecnie brak na stanie

Darmowa dostawa! (Paczkomaty InPost przedpłata) Opcje dostawy

Przewidywana dostawa: u Ciebie

Promocja na szkło ochronne i etui
TESTY JAKOŚCI I CERTYFIKATY: TUV, ISO9001, CNAB
KB1..jpg ISO.jpgTUS.jpg



INTERFEJS VW/AUDI/SEAT/SKODA VAG OBD2 USB VAG-COM Release 409.1

  • Interfejs diagnostyczny Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704
  • GRUPA VW (AUDI , SEAT , SKODA , VOLKSWAGEN) 1988 - 2004


    Jest to wysokiej klasy urządzenie. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki :

    1. Elektronika Silnika 
    2. System ABS 
    3. Poduszki powietrzne SRS 
    4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków
    5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
    6. Skrzynia biegów automatyczna
    7. Liczniki i wskaźniki
    8. Radio, system nawigacji, telewizja
    9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
    10. Klimatyzacja
    11. System pomocy przy parkowaniu 
    12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
    13. Szyber dach itd....


    Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów :

    AUDI wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
    SEAT wszystkie modele od 1993 do 2007 roku
    SKODA wszystkie modele od 1994 do 2007 roku
    VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1988 do 2007 roku
    oraz wiele aut wyposażonych w złącze OBD2 i wykorzystujące standard ISO 9141

    WV.jpgSKODA.jpgSEAT..jpgAUDI.jpg


    Interface w samochodach AUDI , SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN umożliwia :

    Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
    kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.), 
    inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, 
    podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) 


    Przy odrobinie doświadczenia można:

    adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.) 
    programować immobilaizer 
    regulować stan licznika (cofnąć licznik) 

    Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym .

    Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.


    Wymagania sprzętowe :

    - Komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy
    - 256 MB RAM
    - port USB

 

KB1.jpg

KB1....jpg

KB1.....jpg

KB1......jpg

Szczegóły produktu

KB1

Wysyłka

Paczkomaty InPost przedpłata Paczkomaty InPost przedpłata 0,00zł
Kurier InPost przedpłata Kurier InPost przedpłata 0,00zł
Kurier InPost pobranie Kurier InPost pobranie 0,00zł