na zwrot
Jeżeli otrzymany towar nie spełnia określonych wymogów, posiada wady fizyczne (fabryczne) - takim przypadku towar należy dostarczyć (odesłać) do siedziby naszej firmy** w stanie niezmienionym, w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zakupionych produktów, wraz z dowodem zakupu (Paragon, Faktura VAT) za zwrotem gotówki, oraz w przypadku reklamacji gdzie zostanie on wymieniony na wolny od wad lub w przypadku braku na magazynie zostanie dokonana korekta i należność za towar zostanie zwrócona. Reklamacje rozpatrywane są w ustawowym nieprzekraczalnym terminie do 30 dni, jednak przeważnie odbywa się to w krótszym terminie. Brak dowodu zakupu automatycznie spowoduje odrzucenie reklamacji.
Pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na podane konto w ciągu 30 dni.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem!
Pozostałe uprawnienia wynikające z przepisów o rękojmi za wady fizyczne ulegają wyłączeniu, stosownie do treści art.558 §1 KC. W przypadku odbioru towaru przez klienta od osób, firm lub instytucji trzecich (firma kurierska, Poczta Polska, itp.), nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia towaru w obecności osoby doręczającej, celem uniknięcia nieporozumień w przypadku uszkodzeń mechanicznych i w razie ich wystąpienia zobowiązuje się do sporządzenia odpowiedniej dokumentacji która będzie jedyną podstawą do roszczeń z tego tytułu.